Zie ook de lange beschrijving.

Hierin staan de elektrische trams van alle maatschappijen behalve GVB, HTM, RET en de sneltrams van WN/Midnet.


ENET - Eerste Nederlandsche Electrische Tram-Maatschappij

Motorrijtuigen

1-12
Bouwjaar 1899, Beynes, in 1906 naar ESM onder nummers 41-52.
31-38
Bouwjaar 1899, Beynes, 33-38 in 1905-1906 naar ESM waar ze paarsgewijs werden omgebouwd tot een enkel aanhangrijtuig onder de nummers 62-63. In 1908 gingen 31 en 32 als aanhangrijtuig naar de ESM onder nummers 72 en 71, hoewel 72 dat nummer nooit gedragen heeft.
61-63/13-15
Bouwjaar 1900, Beynes, in 1904 vernummerd in 13-15, in 1906 naar ESM onder nummers 53-55.
21/16
Ombouw in 1901 uit aanhangrijtuig 21, in 1904 vernummerd in 16, in 1906 naar ESM onder nummer 56.

Aanhangrijtuigen

21-22/58
Bouwjaar 1899, Beynes, 21 in 1901 verbouwd tot motorrijtuig, 22 in 1906 naar ESM als motorrijtuig onder nummer 58.
51-55
Bouwjaar 1899, Beynes, in 1909 naar ESM onder nummers 73-77.
71-72
Bouwjaar 1899, Beynes, in 1909 naar ESM onder nummers 78-79.
81-82
Bouwjaar 1900, Beynes, in 1909 naar ESM onder nummers 80-81.
83-84
Bouwjaar 1901, Beynes, in 1909 naar ESM onder nummers 60-61.

ESM - Electrische Spoorweg Maatschappij

Motorrijtuigen

1-34
Bouwjaar 1904, Métallurgique. In deze reeks vonden nogal wat vernummeringen plaats die niet meer te achterhalen zijn. In 1918 werden 30-34 verbouwd tot aanhangrijtuigen. Het restant ging in 1924 naar de NZH onder nummers A 1-29.
35-36
Ex Marburg 1922, in 1924 naar de NZH onder nummers A 35-36.
37-40
Ombouw 1916 uit de bakken van aanhangrijtuigen 62 en 64. In 1924 naar de NZH onder nummers A 37-40.
41-52
Ex ENET 1-12, 1904, in 1924 naar de NZH onder nummers A 41-52.
53-55
Ex ENET 13-15, 1904, in 1924 naar de NZH onder nummers A 53-55.
56,57,58
Ex ENET 16 en 22, in 1904 kwam 16 onder nummer 56 in 1906 gevolgd door 22 onder nummer 58, 58 werd in 1913 vernummerd in 57. In 1924 naar de NZH onder nummers A 56-57.
57,58,59
Ombouw uit aanhangrijtuigen (72) en 71. In 1908 werd (72) verbouwd tot 57, zonder het nummer 72 ooit gedragen te hebben, in 1914 werd het rijtuig vernummerd in 58. In 1913 werd 71 verbouwd tot 59. In 1924 naar de NZH onder nummers A 58-59.
73-77
Ombouw uit aanhangrijtuigen 73-77, 1915. In 1924 naar de NZH onder nummers A 73-77.
101-105
Bouwjaar 1918, Beynes, in 1924 naar de NZH onder nummers A 251-255.
159
Ombouw uit aanhangrijtuig 159, 1921, in 1924 naar de NZH onder nummer A 259.

Aanhangrijtuigen

60-61
Ex ENET 83-84, 1909, in 1924 naar de NZH onder nummer B 60-61.
62-64
Ombouw uit ENET motorrijtuigen 33-38. In 1905 werden 35+36 de 63, in 1906 volgden 33+34 tot 62 en 37+38 tot 64. In 1916 werden de bakken van 33, 34, 37 en 38 gebruikt voor motorrijtuigen 37-40. In 1924 naar de NZH onder nummer B 62-64.
65-70
Bouwjaar 1906, Falkenried, in 1924 naar de NZH onder nummer B 65-70.
71,(72)
Ex ENET 38 en 37, 1908. In 1908 werd 72 omgebouwd tot motorrijtuig 57, in 1913 volgde 38 tot 59.
73-77
Ex ENET 51-55, 1909, in 1915 omgebouwd tot motorrijtuig met hetzelfde nummer.
78-79
Ex ENET 71-72, 1909, in 1924 naar de NZH onder nummer B 78-79.
80-81
Ex ENET 81-82, 1909, in 1924 naar de NZH onder nummer B 80-81.
82-84
Ombouw uit bussen 1-7 van GTA, 1909. Telkens 2 bakken vormden een rijtuig, onbekend is welke bakken voor welk rijtuig werden gebruikt. In 1924 naar de NZH onder nummer B 82-84.
30-34
Ombouw uit motorrijtuigen 30-34, 1918, in 1924 naar de NZH. 30-32 hebben daar nooit een eigen nummer gehad, 33 en 34 kwamen daar onder nummer B 53-54.
151-159
Bouwjaar 1918, Beynes. In 1921 werd 159 omgebouwd tot motorrijtuig met hetzelfde nummer, de rest ging in 1924 naar de NZH onder nummer B 251-258.

GETA - Gemeente Electrische Tram Arnhem

Motorrijtuigen

1-13
Bouwjaar 1911, Weyer, afgevoerd 1944.
14-21
Bouwjaar 1911, Allan. In 1925 werd 14 werkwagen, de rest is afgevoerd in 1944.
22-29
Bouwjaar 1912, Allan, in 1944 afgevoerd.
30-33
Bouwjaar 1921, Werdau, in 1944 afgevoerd.
34-38
Ombouw uit aanhangrijtuigen 70, 76, 74 en 71, 1925, in 1944 afgevoerd.
43-48
Ombouw uit aanhangrijtuigen 69, 75, 78, 77, 72 en 73, 1926, in 1944 afgevoerd.
70-75
Bouwjaar 1929, Beynes, in 1944 afgevoerd.
79-81
Ex TOL 51-53, 1926, in 1930 naar NBM als aanhangrijtuig onder nummer 101-103.

Aanhangrijtuigen

50-68
Ex paardetram 1911-1918, in 1939-1944 afgevoerd.
69-78
Bouwjaar 1921, Werdau, in 1925/1926 ombouw naar motorrijtuigen 43, 34, 38, 47, 48, 37, 44, 35, 46 en 45.
101-109
Ex GTA 675, 657, 683, 654, 651, 656, 634, 691 en 693, 1941 (101-106) en 1943. In 1944 afgevoerd.

GTG - Gemeentetram Groningen

Motorrijtuigen

1-16
Bouwjaar 1909, MAN. In 1927 werd 7 werkwagen, rest afgevoerd in 1929-1949.
26-29
Bouwjaar 1910, MAN, in 1927 werd 28 werkwagen, rest afgevoerd in 1927-1949.
31-35
Bouwjaar 1915, MAN, afgevoerd in 1939-1949, in de periode 1930-1943, met uitzondering van een korte periode in 1942-1943, was 33 werkwagen.
36-42
Bouwjaar 1921, HAWA, afgevoerd in 1939-1949.

Aanhangrijtuigen

17-20
Bouwjaar 1909, MAN, afgevoerd in 1939.
21-25
Bouwjaar 1910, MAN, afgevoerd in 1934.
30
Bouwjaar 1912, MAN, afgevoerd in 1934.
43-48
Bouwjaar 1921, HAWA, afgevoerd in 1939.

GTN - Gemeentetram Nijmegen

Motorrijtuigen

1-8
Bouwjaar 1911, Weyer, afgevoerd in 1955.
21-30/40
Bouwjaar 1912 (21-26) en 1913, Weyer. In 1949 werd 24 omgebouwd en vernummerd in 40. In 1955 afgevoerd.
31-33
Bouwjaar 1923, Linke Hoffmann, afgevoerd in 1955.

Aanhangrijtuigen

101-106
Bouwjaar 1913, Weyer, afgevoerd in 1955.
121-126
Bouwjaar 1911, Allan, afgevoerd in 1952.
201-205
Ex GTA 589-593, 1944. In 1948 werd 202 omgebouwd, in 1949 volgde 204. Afgevoerd in 1952.

GTU - Gemeentetram Utrecht

Motorrijtuigen

1-20
Bouwjaar 1905, MAN. In 1926 werden 1-8 omgebouwd tot aanhangrijtuigen 1-8. de rest werd afgevoerd in 1937.
21-32
Bouwjaar 1907, Allan, afgevoerd in 1937.
33-38
Bouwjaar 1909, Werkspoor, afgevoerd in 1938.
39-45
Ex Altona, 1921, afgevoerd in 1938.
50-57
Ombouw uit aanhangrijtuigen 51-58, 1914, afgevoerd in 1938.
58-62
Ex Eberswalde, 1922, afgevoerd in 1937.
63-66
Ex Eberswalde aanhangrijtuigen, 1922, afgevoerd in 1937.
67-78
Bouwjaar 1927, Werkspoor. In 1938 naar de GTA onder nummers 6, 8, 7, 9, 3, 10, 5, 12, 1, 11, 4 en 2.

Aanhangrijtuigen

51-58
Bouwjaar 1908, Werkspoor, in 1914 omgebouwd tot motorrijtuigen 50-57.
101-116
Ex paardetram GTA, 1915, afgevoerd in 1937.
1-8
Ombouw uit motorrijtuigen 1-8, 1926, afgevoerd in 1937.

LTM - Limburgsche Tramweg-Maatschappij

Motorrijtuigen

2501-2512/501-512
Bouwjaar 1923, Weyer, in 1935 verbouwd met derde as met gelijktijdige vernummering 2000 lager. In 1950 afgevoerd.
2601-2605/601-605
Bouwjaar 1924, Linke Hoffmann, in 1935 2000 lager genummerd, in 1950 naar de HTM onder nummer 81-85.
2606-2610/606-610
Bouwjaar 1931, Beynes, in 1935 2000 lager genummerd, in 1950 naar de HTM onder nummer 86-90.

Aanhangrijtuigen

2701-2720/701-720
Bouwjaar 1923 (2701-2710) en 1924, Weyer (2701-2710) en Linke Hoffmann, in 1935 2000 lager genummerd in 1950 naar de HTM onder nummer 121-140.

NBM - Nederlandsche Buurspoorweg-Maatschappij

Motorrijtuigen smalspoor

51-62
Ex OSM 51-62, 1927, afgevoerd in 1941-1942.
71-84
Ex OSM 71-84, 1927, afgevoerd voor 1950.
91-94
Bouwjaar 1931, Beynes, afgevoerd in 1949.

Aanhangrijtuigen smalspoor

1-2
Ex OSM 1-2, 1927, afgevoerd in 1938.
21-24
Ex OSM 21-24, 1927, afgevoerd in 1938.
30-54
Ex OSM 30-54, 1927, afgevoerd voor 1947.
61-66
Ex OSM 61-66, 1927, afgevoerd voor 1950.
91-96
Ex OSM 91-96, 1927, afgevoerd voor 1950.
101-103
Ex GETA motorrijtuigen 79-81, 1930, afgevoerd in 1938.

Motorrijtuigen normaalspoor

1-10/21-22
Ex OSM 1-10, 1927. 1-3 zijn voor 1947 afgevoerd. In 1946 werden 4-5 vernummerd tot 21-22. Alles afgevoerd in 1949.
11-12
Ex OSM 11-12, 1927, afgevoerd in 1949.
13-16
Ex OSM 13-16, 1927, afgevoerd in 1949.
17-20
Ex OSM 17-20, 1927, afgevoerd in 1949.
1-5
Ex VM, originele nummers onbekend, 1946, afgevoerd in 1949.

Aanhangrijtuigen normaalspoor

22-24
Ex OSM 22-24, 1927, afgevoerd in 1939-1949.
30-31
Ex OSM 30-31, 1927, afgevoerd in 1946.
32-33
Ex OSM 32-33, 1927, afgevoerd in 1949.
40-41
Ex OSM 40-41, 1927, afgevoerd in 1949.
42
Ex OSM 42, 1927, afgevoerd in 1949.
43-44
Ex OSM 43-44, 1927, afgevoerd in 1949.
49-54
Ex OSM 49-54, 1927, afgevoerd in 1949.
70-74
Ex OSM 70-74, 1927, afgevoerd in 1949.
81-86
Ex OSM 81-86, 1927, afgevoerd in 1949.
91-96
Bouwjaar 1929, Allan, afgevoerd in 1949.

NCS - Nederlandsche Centraal-Spoorweg-Maatschappij

Motorrijtuigen

1-10
Bouwjaar 1909, Werkspoor, in 1919 naar de OSM onder nummers 1-10.

Aanhangrijtuigen

12-29
Ex paardetram, 1909, in 1919 naar de OSM onder nummers 12-29.
40-41
Bouwjaar 1911, Allan, in 1919 naar de OSM onder nummers 40-41.
42
Ex stoomtram, 1909, in 1919 naar de OSM onder nummer 42.
43-44
Bouwjaar 1915, Allan, in 1919 naar de OSM onder nummers 43-44.
50-51
Bouwjaar 1912, Van der Zypen & Charlier, in 1919 naar de OSM onder nummers 30-31.

NZH - Noord-Zuid-Hollandsche Tramweg-Maatschappij

NZH - Noord-Zuid-Hollandsche Vervoer Maatschappij N.V.

Motorrijtuigen smalspoor

A 1-30
Ex ESM 1-29, 1924 en ombouw uit aanhangrijtuig B53, 1927. In 1955 werd 14 afgevoerd, A 13 werd A 14 en A 15 werd A 13. Afgevoerd van 1927-1957.
A 35-36
Ex ESM 35-36, 1924, afgevoerd in 1934.
A 37-40
Ex ESM 37-40, 1924. In 1949 werd A 40 werkwagen HY 112, A 37 afgevoerd in 1957, A 38 in 1945 en A 39 in 1949.
A 41-52
Ex ESM 41-52, 1924, afgevoerd in 1934.
A 53-55
Ex ESM 53-55, 1924, afgevoerd in 1934.
A 56-57
Ex ESM 56-57, 1924, afgevoerd in 1934.
A 58-59
Ex ESM 58-59, 1924, afgevoerd in 1946.
A 73-77
Ex ESM 73-77, 1924. In 1949 werd A 73 werkwagen HY 111, de rest afgevoerd in 1956.
A 251-255
Ex ESM 101-105, 1924, afgevoerd in 1957.
A 256-258
Ombouw uit aanhangrijtuigen B 256-258, 1931, afgevoerd in 1957.
A 259
Ex ESM 159, 1925, afgevoerd in 1957.
A 260-263
Ombouw uit aanhangrijduigen B 252-255, 1936, afgevoerd in 1957.
A 451-457
Bouwjaar 1925-1926, Ganz & Co-Danubius, afgevoerd in 1957.
A 458-459
Ombouw uit normaalspoormotorrijtuigen A 411 (A 458, 1931) en A 410 (A 459, 1933), afgevoerd in 1957.

Aanhangrijtuigen smalspoor

B 53-54
Ex ESM 33-34, 1924. B 53 in 1927 omgebouwd tot motorrijtuig A 30, B 54 in 1957 afgevoerd.
B 60-61
Ex ESM 60-61, 1924, afgevoerd in 1940.
B 62-64
Ex ESM 62-64, 1924. B 62 en B 64 in 1936 vernummerd in B 252-253, B 63 afgevoerd in 1957.
B 65-70
Ex ESM 65-70, 1924, afgevoerd in 1957.
B 78-79
Ex ESM 78-79, 1924, afgevoerd in 1934.
B 80-81
Ex ESM 80-81, 1924, afgevoerd in 1934.
B 82-84
Ex ESM 82-84, 1924, afgevoerd in 1934.
B 85-88
Ex MET stoomtram, 1924, B 85 en B 88 afgevoerd in 1930, B 86 en B 87 afgevoerd in 1932.
B 85,B 88
Ex TNHT stoomtram, 1930, afgevoerd in 1934.
B 89-92
Ex MET stoomtram, 1924, afgevoerd in 1934.
B 251-258
Ex ESM 151-158, 1924. In 1931 B 256-258 omgebouwd tot motorrijtuigen A 256-258 gevolgd in 1936 met B 252-255 tot A 260-263. B 251 afgevoerd in 1957.
B 252-253
Ex NZH B 62, B 64, 1936. Afgevoerd in 1957.
B 254-257
Ex LTM stoomtram, 1936, afgevoerd in 1957.
B 451-463
Bouwjaar 1924 (B 451-459) en 1926, Ganz & Co-Danubius, in 1957 afgevoerd.
B 464-466
Ombouw uit normaalspooraanhangrijtuigen B 412 (B 464, 1933), B 411 (B 465, 1933) en B 410 (B 466, 1949), afgevoerd in 1957.
BY 1-18
Ex stoomtram, 1932, speciaal voor Waterland, BY 5 en BY 8 afgevoerd in 1949, de rest in 1956.

Motorrijtuigen normaalspoor, 1e nummering

A 1-10
Bouwjaar 1910, Ürdingen, in 1918 vernummerd in A 101-110.
C 1-27
Bouwjaar 1911 (C 1-6), 1912 (C 7-8, 13), 1913 (C 14-27) en 1914, Van der Zypen & Charlier (C 1-8) en Beynes, in 1918 vernummerd in A 301-327.
(D 1-2)
Bouwjaar 1917, Beynes, nog voor aflevering vernummerd in A 401-402.

Aanhangrijtuigen normaalspoor, 1e nummering

B 1-12
Bouwjaar 1910, Ürdingen, in 1918 vernummerd in B 101-112.
(E 1-2)
Bouwjaar 1917, Beynes, nog voor aflevering vernummerd in B 401-402.
G 1-21
Ex HSM stoomtram, 1912, in 1918 vernummerd in B 1-21.
L 1-17
Ex stoomtram, 1915, in 1918 vernummerd in B 27, 22-25, 32, 37, 38, 36, 33-35, 28, 30, 29, 26, 31.

Motorrijtuigen normaalspoor 2e nummering

A 101-110
Vernummerd uit A 1-10, 1918, in 1939 werd A 110 werkmotorwagen H 301, en in 1949 (na afvoer van de voorgaande) werd A 109 werkmotorwagen H 301. Rest afgevoerd in 1924-1950.
A 401-402/A 201-202
Nog voor geplande nummering D 1-2, in 1917 vernummerd in A 401-402, in 1918 opnieuw vernummerd in A 201-202, in 1946 (A 202) en 1950 (A 201) verbouwd tot aanhangrijtuigen B 203-204.
A 301-330
Vernummerd uit C 1-27, 1918 en nieuwbouw 1919 (A 328-330), Beynes, in 1950-1960 afgevoerd.
A 401-411
Bouwjaar 1923-1924, Ganz & Co-Danubius. In 1931 werd A 411 omgebouwd tot smalspoor A 458 gevolgd in 1933 door A 410 tot A 459. Rest afgevoerd in 1960.
A 501-516
Bouwjaar 1924 (A 501-512) en 1930 (2e A 512 en A 513-516), Ganz & Co-Danubius (A 501-512) en Beynes (2e A 512 en A 513-516). In 1924 werd A 504 afgevoerd en A 512 vernummerd in A 504. In 1951 wisselden A 503 en A 511 van nummer, in 1952 A 501 en A 507, in 1953 A 503 en A 506 en tenslotte in 1957 A 505 en A 506. A 508 werd in 1958 werkwagen H 303, de rest werd afgevoerd in 1952-1961.
A 351-358
Bouwjaar 1927, Allan, afgevoerd in 1950.
A 601-620, geleed
Bouwjaar 1932, Beynes, steeds twee wagens (een oneven-even paar) gekoppeld tot een geleed stel, in 1961 afgevoerd.

Aanhangrijtuigen normaalspoor 2e nummering

B 1-21
Vernummerd uit G 1-21, 1918. In 1941 werd B 13 nog vernummerd tot B4. Afvoer van 1932-1947.
B 22-38
Vernummerd uit L 1-17 (niet in volgorde), 1918, B 33 afgevoerd in 1920, B 25 en B 30 in 1928, de rest in 1924.
B 101-112
Vernummerd uit B 1-12, 1918, B 111 afgevoerd in 1949, B 105 in 1950, de rest in 1949.
B 401-402/B 201-204
B 401 en 402 nog voor aflevering in 1917 vernummerd van E 1-2. In 1918 vernummerd tot B 201-202. In 1946 ontstond B 204 door ombouw van motorrijtuig A 202 en in 1950 ontstond B 203 uit A 201. B 202 in 1960 afgevoerd, de rest in 1959.
(B 501-508)/B 301-308
Bouwjaar 1918, Beynes, nog voor aflevering vernummerd in B 301-308, afgevoerd in 1950.
B 401-412
Bouwjaar 1923-1924, Ganz & Co-Danubius. In 1932 werd B 412 omgebouwd tot normaalspoor aanhangrijtuig B 464, in datzelfde jaar volgde B 411 tot B 465 en in 1949 werd B 410 de B 464. In 1961 werd B 405 afgevoerd, de rest in 1960.
B 501-521
Bouwjaar 1924 (B 501-515) en 1930, Ganz & Co-Danubius (B 501-515) en Beynes. In 1951 wisselden B 504 en B 515 van nummer en in 1952 B 502 en B 507. Afgevoerd in 1955-1961.
afgevoerd in 1952-1961.
B 33-36
Ex GS stoomtram, 1924, B 36 afgevoerd in 1938, de rest in 1941.
B 41-43
Ex NS C 112, 118 en 119, 1924, B 41 afgevoerd in 1944 de rest in 1947.
B 44-45
Ex WSM stoomtram 9 en 10, 1929, afgevoerd in 1941.
B 11-15
Ex NS C 552, 555, 556, 558 en 559, 1940, afgevoerd in 1961.
B 21-26
Ex GS stoomtram 16-18, 20, 19 en 21, 1939, afgevoerd in 1961.
B 31-36
Ex GTA 662-667, 1940, B 32 en 33 afgevoerd in 1948, B 34 en 35 in 1949, de rest in 1950.

OSM - Ooster Stoomtram-Maatschappij

Motorrijtuigen smalspoor

20-23
Bouwjaar 1911, Allan, in 1923-1924 verbouwd tot normaalspoor motorrijtuigen 17-20.
51-62
Ex benzo-elektrische motorrijtuigen 1, 2, 3, 8, 9, 11, 13, 18, 4 en 14-16, 1918, in 1927 naar de NBM onder dezelfde nummers.
71-84
Bouwjaar 1923-1924, Werkspoor, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.

Aanhangrijtuigen smalspoor

1-2
Ex stoomtram, 1909, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
21-24
Ex stoomtram, 1909, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
30-54
Bouwjaar 1911, Allan, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
61-66
Bouwjaar 1925, Werkspoor, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
91-96
Bouwjaar 1925, Beynes, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.

Motorrijtuigen normaalspoor

1-10
Ex NCS 1-10, 1919, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
11-12
Bouwjaar 1921, HAWA, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
13-16
Ombouw uit aanhangrijtuigen 45-48, 1922, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
17-20
Ombouw uit smalspoormotorrijtuigen 20-23, 1923-1924, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.

Aanhangrijtuigen normaalspoor

12-29
Ex NCS 12-29, 1919, 22-24 in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer, de rest in 1927 afgevoerd.
30-31
Ex NCS 50-51, 1919, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
40-41
Ex NCS 40-41, 1919, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
42
Ex NCS 42, 1919, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
43-44
Ex NCS 43-44, 1919, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
45-48
Bouwjaar 1921, HAWA, in 1922 omgebouwd tot motorrijtuigen 13-16.
49-54
Bouwjaar 1922-1923, Werkspoor, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
70-74
Ex NS C 201, 202, B 201, 202 en BC 201, 1923, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
81-86
Bouwjaar 1925, Nordwaggon, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.
32-33
Bouwjaar 1926, Allan, in 1927 naar de NBM onder hetzelfde nummer.

TET - De Twentsche Electrische Tramweg-Maatschappij

Motorrijtuigen

1-7
Bouwjaar 1908, Pennock, afgevoerd in 1933.
8-9
Bouwjaar 1909, Allan, afgevoerd in 1933.

Aanhangrijtuigen

25-29
Ex HTM paardetrams, 1908, afgevoerd in 1926-1933.
30-31
Bouwjaar 1915, Nordwaggon, afgevoerd in 1933.
22-24
Ex GTA paardetrams, 1916-1917, afgevoerd in 1932.
521/543-547
Ex GTA 521, 532, 545-547, 1925 (521) en 1926. In 1926 werd 521 vernummerd in 543, 532 werd al voor ingebruikstelling vernummerd in 544. Afgevoerd in 1933.

TOL - Tramweg-Maatschappij Oosterbeek (Laag)-Doorwerth

Motorrijtuigen

51-53
Bouwjaar 1924, Peter Witt, in 1926 naar GETA onder nummers 79-81.

TVFM - Société anonyme des tramways à vapeur de Flessingue, Middlebourg et extensions

VM - Electrische Tram Vlissingen-Middelburg

Motorrijtuigen

1-10
Bouwjaar 1910, Allan. In 1946 gingen 1, 3, 6, 7 en 10 naar de NBM onder de nummers 1-5, maar de volgorde is niet bekend. De rest is in 1947 afgevoerd.
20-21
Bouwjaar 1926, HAWA, in 1947 afgevoerd.

Aanhangrijtuigen

1-12
Bouwjaar 1910, Allan, afgevoerd in 1947.